Pozycjonowanie stron - przede wszystkim content

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Ażeby jednakże dana strona internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być dobrze zoptymalizowana pod względem SEO i spełniać wszystkie podstawowe wymagania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi trzeba się liczyć, jeśli chce się dobrze wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się pierwszy raz w lutym 2011 roku i od teraz para się analizą treści strony w stosunku do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają mało wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei para się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat konstatuje linki strony. Jeżeli już strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, o ile dosłownie przeciwnie i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Zamiany Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka para się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w stosunku do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dostosować dokładnie taki sam do niego wynik. 1-szy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeżeli chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął też bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i bardzo dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które chcemy pozycjonować świetnie muszą być głównie zrobione w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Dodatkowe informacje: https://en.gravatar.com/termigbd081. Pozycjonowanie stron - najważniejsze elementy procesu