Konwersja na stronie internetowej - jak zoptymalizować?

Posiadasz już sklep on-line, jednak kompletnie nie masz pojęcia jak przyciągnąć na niego klientów? Oczywiście jednym z pierwszych pomysłów jest marketing na facebooku. Oczywiście ten sposób na dotarcie do użytkowników w sieci jest w pełni skuteczny. Jednakże jak wiadomo, optymalizacja reklamy na Mediach społecznościowych nie za każdym razem jest łatwa.

Zwyczajnie zdarza się, że więcej się wydaje na promocji, niż się na nich zarabia. Jest to całkowicie standardowe i wymaga to czasu, aby otrzymać zadowalający efekt. Natomiast równie efektywnym, a przede wszystkim stabilniejszym sposobem na zdobycie klientów mogą być artykuły na blogu. Właśnie tak! Każdy posiadacz sklepu internetowego może założyć bloga w obrębie swojej domeny. W tej chwili zapewne zastanawiasz się jak założyć bloga w sklepie internetowym, prawda? Tutaj sprawa jest z reguły bardzo prosta. Otóż jeśli posiadasz sklep e-commerce, to zapewne masz już dome nę a także hosting. O ile sklep oparty jest na Wordpress, to wystarczy dodać odpowiednią zakładkę menu a także kategorię z blogiem. Nieco zupełnie inaczej sprawa wygląda, gdy strona sklepu posiada szablon napisany w kodzie html. Wtedy pomocna może być pomoc informatyka, o ile sami nie jesteśmy wdrożeni w ten temat. Oczywiście o ile sami nie jesteśmy czegoś pewni, to dużo lepiej nie robić żadnych ruchów, by przypadkiem nie wyrządzić szkód na stronie. Warto więc wynająć firmę informatyczną bądź osobę, która zwyczajnie wie jak założyć bloga online w sklepie online. Jak widać nie tylko i wyłącznie efektywna marketing na facebooku może być kluczem do sukcesu w kontekście sklepu online, niemniej jednak również i blog z artykułami.
Polecana strona: pozyskiwanie leadów B2B.